چهاردولی:برخی وزرای پیشنهادی برنامه کاری مناسبی به مجلس ارائه نکردند

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

چهاردولی:برخی وزرای پیشنهادی برنامه کاری مناسبی به مجلس ارائه نکردند

عضو کمیسیون عمران با اشاره به برگزاری جلسه رای اعتماد به کابینه دولت یازدهم در روز دوشنبه هفته آینده،‌ گفت: برخی وزرای پیشنهادی برنامه کاری مناسبتی به مجلس ارائه نکردند.


 به گزارش خبرگزاری خانه ملت، چهاردولی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 16 مرداد) ضمن اشاره به نزدیک بودن جلسه رای اعتماد مجلس به کابینه دولت یازدهم گفت: توجه به خط و مشی وزرای پیشنهادی کاری مناسب و درستی است، اما در کنار توجه به ویژگی‌های وزیران پیشنهادی متاسفانه هنوز هیچ‌گونه برنامه‌ای از آنها در دستور کار نداشته‌ایم در حالی که روز دوشنبه هفته آینده قرار است جلسه رای اعتماد در مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

 نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: برنامه کاری وزرا برای ملت مشخص نبوده در حالی که نیمه از سال جاری گذشته و هنوز برای اجرای حماسی اقتصادی دفاعی صورت نگرفته است.

 وی تصریح کرد: حماسه سیاسی به لطف مشارکت مردم در انتخابات صورت گرفت، اما حماسه اقتصادی چه زمانی می‌خواهد شکل بگیرد؟

 چهاردولی با اشاره به برخی مشکلات کشور، عنوان کرد: در شرایط کنونی بیمارانی در کشور وجود دارند که داروهای مصرفی خود را به سخنی به دست آورده و توان خرید آنها را ندارند، روستاهایی در کشور وجود دارد که به دلایل آبی در حال تخلیه شدن هستند، جوانان بیکاری در کشور حضور دارند که سرمایه و عمر خود را از دست می‌دهند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:,ساعت 21:14  توسط محمد گلزار